GENG : upin & ipin

Thursday, February 12, 2009

wahhhh syioookkkk nye dapat mc hari nih...

i mmg saje je amik mc...kalau ikutkan takla teruk mana pon demam i nih tapi disebabkan kemalasan tahap maksimum melanda diri so i pi klinik mintak mc...

hari ni i bangun kul 12 tgh hari......best giler uols dpt tido lama....ye la kalau tak kul 5.45pg dah kene bangun....



so..hari ni i gi tgk citer GENG upin & ipin ittew....i`m sorry ye nuar....uols tertinggal.....ngeee.....

best ke citer ni?? ermm...cam ne nak cakap eh?? best la jugak kot... kikikiki...

alaaaa i malas la nak citer pepanjang pasal muvi ni nanti korang kata spoiler lak kan...

so kalau nak tau best ke tak...gi la tgk ye....sama2 kita tgk leh tak diorg capai target nak dpt 10juta!! hehehe....

bye uols....

2 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

kemen kannn...bluekkkk :p

FaDLi said...

wahhh...dapat MC... best nyeee... get well soon lah