MAUT yg bawa MAUT !!

Tuesday, January 20, 2009

perghhhh.....seriously!! i don`t get it!!!

i mcm tak percaya yg Bade hasilkan sebuah filem yg sucks!!!

i berkesempatan menonton filem MAUT dgn Nuar...i mmg sexcited sgt nak tgk citer nih memandangkan promo die yang sangat MAUT...so tahap keterujaan i sangatlah tinggi...

but it was such a DISASTER!!

ok here we go..konsepnye 3 cerita pendek dalam satu filem..ok i`m fine with it! i quite like the concept actually sbb SEPI also guna the same concept and it was AMAZING! so i expect MAUT nih pon akan hebat jugak....

but then....first cerita...LIAYANA JASMAY nye part....aiyoooo..sungguh tak perlu okeh cerita yg nih sbb dah kulapok sgt jalan cerita nye....and the message....i don`t get it....membazir durasi filem sajorrr!!

second part...yg nih lagi lah buat i terlopong....bukannye sbb best tp cerita nih i dah tgk!! sejibik mcm telemovie hari raya haji yang lepas...TETAMU ALLAH...lakonan Ziana Zain....dan lelaki mat saleh yg sama jugak berlakon! haiyooooooo!!! kejissss sungguh la....!!! betul2 buat i rasa nak bunuh diri tgk part nih....

last part....tentang BLACK METAL....ermmm...yg nih make senses la jugak....sepatutnya part nih la yg patut dikupas lagik....tapi nan ado! what a waste!!!

yg paling tak boleh blah...takde kesinambungan langsung diantara setiap cerita tuh...kalau dalam cerita sepi segalanya terungkai tapi yg nih..haiyoooo......bikin i maut!!

all in all....movie MAUT nih sangat hampeh!! i bagi 2/5 stars sajor!! baik i duduk umah tgk citer doraemon lagi best....to BADE....WAKE UP DUDE!..

owh well...tuh pendapatan peribadi i sajor..kalau ade yg suker filem nih lantak korang la...i don`t care!

anyway...thanks to NUAR sbb blanja i tgk citer nih...hehehe...

2 comments:

myZone | When Anuar opens to public said...

i mmg sexcited sgt nak tgk citer nih

i tahu kenapa, pantang trailer ala2 terdedah kannnnn... :p

Miss Coco Chanel said...

aiyooo....tak baik taw nuar ni fitnah! :p