Bride Wars VS Rihanna

Monday, January 26, 2009






i dah gi tgk citer ni smlm....

huhuhu...sangat enjoy!

very simple...light...funny...

suka sgt tgk Kate Hudson ngan Anne Hathaway tuh...

sesiapa yang belum tgk...gi la tgk.....

ok...lets put that movie aside....

i nak cakap pasal konsert RIHANNA...

baru2 nih i ada terbaca katt paper kata ada pihak nak wat demonstrasi bantah konsert tuh..

i don`t get it!

WTF !!


alasan diorg pon sungguh LAME n PLAIN STUPID!

kalau setakat ckp rihanna tuh seksi....hello??? pihak sana dah pon cakap diorg akan patuhi kod pakaian kat sini....so what is the fuss?? artis kat malaysia nih lagiiiiiiiiiiiiiii la ramai yg seksi takde lak korang nak wat demonstrasi....bodoh la...

pastu alasannye lagi aksi persembahan rihanna sangat lucah! HELLO??? korang ingat Rihanna nyanyi lagu keroncong ke?? ataupun lagu nasyid?? bodoh piang betul la....artis dangdut kat malaysia nih yang dok bergelek tak hengat dunia takde lak korang nak bising....adehhh tolong lah....jangan nak politikkan benda ni semua ye....

go back to where u should be and do ur duty!

tak payah nak bazir masa wat kecoh....lagipun kitorg bukannye mintak duit korang gi tgk konsert tuh!

to those people yg nak wat demonstrasi...FUCK OFF!!!

7 comments:

only me ^erien'z^ said...

hanjenng la drg kalu batalkan concert!!!tgk la artis mesia dulu!!nak sebuk2 artis barat naper??!!bencizznyer org yg buta tuli nie!!isk3!!

Anne Hathaway luv her!!!nk tgk!!!

myZone | When Anuar opens to public said...

kemain dah tgk dulu Bride Wars...mentang2 panggung setapak dari rumah...wekk :p

Miss Coco Chanel said...

erien....tu pasal kan...hanjengg sgt diorg tuh

nuar : hikhikhik jgn jeles ye....

Lee Novotny said...

Diorang ni dah fikrah tu lain, camtu laaa uolss...walaupun Rihanna tu dah kata dia takkan pakai seksi meksi..hmmm..macam diorang ni kuat seks lah pulak kan?? Tgk pompuan chanteque seksi skett terus tercabot ketayap kat kepala!! LOL

fadzlicious said...

pegi xajak i pun

Sherita Aziz said...

benci betul pasal restriction code nih.. cam siyalll!!

Miss Coco Chanel said...

lee....exactly! tak paham kan diorg nih??

Fadz...kan i dah ajak u...u yg taknak pergi...geget kang baru tau...

sher..tu la pasal kan...malaysia oh malaysia....