open house

Sunday, October 19, 2008

goshhhh.....lama sungguh i tak hupdate blog nih....nak buek camno kan...sana sini ada open house...huhu..raya katanye kannnn....haruslah penuh jadual i setiap minggu.....

anyway...just a quick hupdate from me k....

last week i buat open house...i nak say thankx a lot kepada mereka yg sudi hadir....mmg seronok....huhuh....dan nih i share gambar2 mereka-mereka yang datang....



geng sekolah rendah....IFA,aku,Nuar n Kasni...




geng ZianaFolks : Zahrin,Kak In,Adi,Cikgu,Pisces,Ajoi,Aku,Kwn Ajoi,Ijat,Syco,Kuzza,Haikal n Kak Rose



Mel n Aku


pastu ada lagi yg datang tapi takde dlm gamba.....Wan and Afka....kawan Mel....pastu bebudak opis i....Nonie,Siti,Rokiah n Zairul.....

i sangat puas hati sebab dapat jugak buat open house ittew....walaupun tak seberapa....hiks....hope yg dtg tuh puas hati la ye....

kalau ada rezeki kita jumpe lagi next year....

7 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

hikhikhik.. :p

Mr Karlos Chanel said...

nuarrrrrrr!!!! heheheheh

mrCharmed said...

kannnn tetap gambar i takde kan...
sentap....

a'azheem said...

i wanna come but theres no one i know... none of ur frens and all... i would be alienated

Unknown said...

Waaahhhhh merries noks..mak tumpang gumbirs :) Wish I could be there tapi tetahulah jet private weols tak cukup minyak, ley??? LOL

:: cheezzy cheese :: said...

aisehhh muka aku lagi ler xde.. tu laa xdtg lagi, padan muka aku. huhu..

mrCharmed said...

wah baru i pasan...
u boriaaaaaa.....hehe ngan tuuuuu