blast it off

Friday, January 8, 2010


whoaaaaa!! what a week??

terasa mcm cepat giler je masa berlalu...tup tup dah hari jumaat!...

minggu pertama dalam 2010 ni sgt2 memenatkan! byk sgt benda yg nk kena buat...most of them had to do wirk work ...

tp...sgt seronok sebenarnya! huhuhu...

one thing yg i nak highlight in this post....UBANKU MAKIN BANYAK !!!!!!!!

arghhhhhh terasa mcm nk menjerit sekuat hati je *ala2 halilintar memecah bumi kekdahnya....

bila diselak-selak rambutku yang semakin kusam dan burox nih terserlah makin bertambah-tambah uban..nka kira tapi mcm banyak sgt jek so kalau kira pon mesti aku tertido kot!

hurmm....what does it means?? dah nak mampos kah aku nih??? uwarghhhh!!!!

kalau betul aku dah nak mampos...then i really should do something!

2 comments:

Lee Novotny said...

Apa ni?? hey at least u have a full head of hair!! Hiks!!! :) Oh by the way, have fun bermakan makan dan socialising with Avang at the weekend naaaa....makan hati mak okeh?? x

Mr Karlos Chanel said...

Lee...hehehe..jgn jeles na?? we will take care of avang!