2012

Sunday, November 15, 2009



i just dont get it why people soooooooo sexcited and over the top about this muvi!

aku dah tgk citer nih last friday...i wasn`t expect anything from this movie.....

bile abes je citer nih....aku tergelak je....bukan ape aku tak paham ape yang hebat sgt nye citer nih seperti yang org dok kecoh2 tuh...

as for me...it just an ordinary typical, predictable, unrealistic and boring!

another piece of propaganda from US!

biasa la...kalau dah citer yang jenis mcm nih op kos la US nak tunjuk kat dunia yang diorg la paling hebat dalam dunia nih...leh buat tjis n that...leh selamatkan semua .. as if they r the international police! like duhhh!!!

sgt banyak scene yang sgt tak logik..aku hanya mampu gelak je sepanjang tgk citer nih...

yang aku nampak dalam citer ni....menunjukkan perbezaan di antara manusia yang ada pegangngan dan pedoman dalam hidup dengan org yang tiada kepercayaan dalam agama...sangat jelas ye mereka yang tak percaya kepada kekuasaan tuhan akan cuba sedaya upaya untuk melawan ketentuan tuhan!

all in all....this muve biasa jekk.....naseb baik aku dpt tiker FREE!!!

0 comments: