losing you....

Monday, October 12, 2009


aku admit yang aku sgt takutkan kehilangan seseorang di sekeliling aku....

tambahan pulak kalau org itu adalah org yang amat rapat dgn aku dan sgt aku sayangi..

selama aku bernafas atas bumi ni dah ramai orang yang aku sayang pergi meninggalkan aku..

ada yang pergi buat sementara waktu dan ada jugak untuk selamanya..

betul lah kata org...kita hanya sedar yang kita sayang pada seseorang itu hanya bila kita kehilangan mereka...

tapi adat manusia....sukar untuk kita hargai orang sekeliling kita bila mereka berada di samping kita...bukannya kita sengaja tak nak hargai mereka tapi mungkin kita terleka atau terlupa...

bila mereka dah pergi jauh dari kita baru lah kita terpana...tapi itu semua dah tak berguna lagi bila hanya airmata sahaja yang mampu kita tangiskan...

dan walau seluas lautan sekalipun airmata yang berderaian tidak mampu untuk mengembalikan orang yang kita sayang bilamana mereka pergi terus jauh dari kita dan tak mungkin kembali lagi ke sisi kita....

selagi kita masih bernafas di atas bumi ini...hargailah orang sekeliling kita...tunjuk lah kepada mereka betapa sayang dan kasihnya kita kepada mereka agar mereka tahu bahawasanya mereka dikasihi dan disayangi serta dihargai...semoga itu mampu buat mereka tersenyum...

5 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

mak you sihat ke tidak ni???

Mr Karlos Chanel said...

sihat la....awat tetiba tanya pasal my mom lak nih?? *konpius...

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

iyalah, ur dad kan dah lama pergi...saper lagi yg lebih dekat di hati...now i know...kalu bukan mom, mestilah tetttt...nyampah =P jiwangzzz

Mr Karlos Chanel said...

hurm....bukan my mom dan bukan jugak tetttt...

Lee Novotny said...

betul tu uols...selalunya we take everything for granted. Neverlaaa nak take a step back and think how lucky we are to have these people around us, kan?

Hope u are okay though! Bunyi macam sedih sangat!