Dragonball Evolution

Saturday, March 14, 2009

yerp...i dah tgk citer nih ngan Bella n Fad td ...

well...its not up to my expectation....but way better than STREET FIGHTER.....and again...takleh la nak expect yg citer nih sebijik mcm dlm komik..melampau la kan...ko gile ke hape nak buat filem ni sejibik mcm dlm komik yang beratus siri tuh??

the plot was very simple...tp plot tu bergerak dgn pantas dan tak membosankan...and...Funny !! hehehe...

i still tertanya2 kenapa mesti mat saleh yg jadi GOKU?? ermm....

owh well...yg penting i enjoy tgk citer tuh td...huhu...korang taknak g tgk kah?

p/s: missing someone.....

7 comments:

Remy.com said...

kenapa mat saleh jadi goku?

sebab...

sebab dlm dunia kn ader 7 muka yg serupa, huhu...

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

agree with u, y dont japan actor cam takeshi kaneshiro yg jd hero kan?

Miss Coco Chanel said...

Remy : ooohh ek? kalau mcm tuh Remy pun buleh la jadi GOKU...hikhikhik...

Nuar : kannn...kann...kannn...?

my name is KARL said...

patutnye hero japanese laaaaa

hahaha

RAIn>>>

my name is KARL said...

sori RAIN korean kan??haha

WaNz iMraN said...

Hideaki Takizawa cool kalau jadik Goku..

Esok baru nak gi tgk DB..

joegrimjow said...

waaa
kat cni xkluar ag cite 2
9 april bawu kluar
sedeyy